Surikata a kuřátko aneb jak si naservírovat svačinku...

04.05.2011 23:15

Viděli jste už někdy surikaty jíst? Já bohužel, až do této doby, ne. Je tomu asi týden co jsem strávil v zoo cca 7,5 hodiny a měl tak možnost strávit více času u jednotlivých výběhů. Po pár hodinách fotografování jsem zamířil k žirafám a těmto roztomilým, maličkatým, a sociálně silným tvorům. Při příchodu jsem, žádnou maličkou nespatřil. Po cca 3 minutách čekání vyběhla jedna s něčím v tlamičce. Oběhla jednou výběh a zastavila se a začala to cosi požírat. V tu chvíli jsem měl oko na hledáčku svého fotoaparátu a prst na spoušti. Po zaostření jsem zjistil, že si maličká přinesla malé kuřátko a začal jsem fotit. Maličká se zakusovala do kuřátka s velkou chutí a trhala ho na malé kousíčky. Po každé, když si kousek utrhla dívala se kolem sebe jestli někde není někdo kdo by jí tuto lahůdku mohl ukrást. Bylo na ní vidět jak si svojí svačinku vychutnává.  Za celou surikatí svačinku jsem pořídil cca 52 záběrů, 14 z nich dávám na web...