Svatba Strouhalovi/Benkeovi

14.12.2010 07:41

Po dlouhém rozhodování jestli mám dát na web pár fotografií z "mé" první svatby ( kde jsem byl jako svatební fotograf ), konané před téměř 4 roky, jsem si nakonec řekl, proč ne. Jedná se sice jen o fotografie pořízené na oslavě, z obřadu se mi bohužel někam vytratili. Fotografie na webu jsou naskenovány mnou na scaneru Canon 4400 z fotografií, takže kvalita je ta tam. Jelikož, jsem tenkrát fotografoval na kinofilm a v nepříliš dobře osvětlené místnosti, byly použity materiály s citlivostí ISO 800 a 1600. Výsledkem je vyšší zrno, to ale ve svatební fotografii není na škodu. Většina svatebních fotografů tyto materiály používala také, neboť dodávaly snímkům určitou atmosféru. Zrno bylo na většině fotografií kreativní, pěkné a žádoucí. Dnes s nástupem digitálních fotoaparátů se můžeme dočkat při zvýšení výkonu senzoru na "ISO 800 až 1600" většinou jen ohavného šumu.

Jakmile budu mít fotografie z nějaké další svatby pořízené již na digitální zrcadlovku, obratem je sem vložím.

 

Děkuji za pochopení...